Laura Branigan - Self Control

Пісня з трейлера ювілейного 10-річного видання "GTA: Vice City".

Усі трейлери GTA: Vice City

GTA: Vice City було випущено в 2002 році для PS2 із трьома передрелізними трейлерами. Якість відео застаріла, однак усе одно можна отримати уявлення про атмосферу гри.

Читати далі...
Що надихнуло GTA: Vice City

Оскільки багато чуток стверджують, що GTA 6 буде розташована у Вайс-Сіті 80-х років, ми розпочинаємо нову рубрику статей про чудову атмосферу 80-х, про яку вже забули або не знають багато людей нового покоління.

Спершу познайомимося з фільмами та серіалами, які надихнули попередній хіт Rockstar про Маямі — GTA: Vice City. Ця гра з’явилась у 2002 році із захопливою, яскравою та сонячною атмосферою 80-х, завдяки якій стала однією з найулюбленіших ігор усіх часів.

Перше, що вплинуло на сюжет GTA: Vice City, — це фільм 1983 року "Обличчя зі шрамом" ("Scarface") режисера Браяна Де Пальми. Він розповідає про Маямі 1980 року, де кубинський іммігрант Тоні Монтана (прототип головного героя GTA: Vice City Томмі Версетті) завойовує контроль над наркокартелем, розбудовуючи власну імперію і дедалі більше тонучи в жадібності.

Найбільш очевидна згадка про цей фільм — маєток Версетті у грі:

Іншим знаковим натхненням став телесеріал "Поліція Маямі. Відділ моралі" ("Miami Vice"), який транслювався у 1984—1990 роках. Окрім двох поліцейських під прикриттям Сонні Крокетта й Рікардо Таббса з відділу моралі, які полювали на крупних наркодилерів, серіал також запам’ятався автентичною музикою, модою, автомобілями та духом 1980-х.

УВАГА, СПОЙЛЕР!

До речі, фільм "Обличчя зі шрамом" показує важливий урок, який можна коротко описати словами "чим вище ти літаєш, тим болючіше падати". Якщо піти поганим шляхом, то треба змиритися з наслідками. А от "Поліція Маямі" справляє дуже неоднозначні враження. Головні герої — хороші хлопці, які ловлять поганців. Однак майже в кожній серії поганці вбивають невинних жертв і потім виходять з-за ґратів через брак доказів або завдяки вправним адвокатам. Звісно, серіал показував глядачам, що система далеко не досконала. Але з цього можна зробити небезпечний висновок, що бути поганцем нормально, адже не буде покарання. А хороші хлопці втрачають свої сім’ї, родичів, друзів, усе. Це диво, що вони не наклали на себе руки. Деякі серії настільки жорстокі, що не зрозуміло, чи сценаристи взагалі мали серце. Але людям усе одно подобався цей серіал через екзотичну атмосферу Маямі, круті машини та прикиди.

КІНЕЦЬ СПОЙЛЕРА

Доктор Хаус – усі брешуть, Поліція Маямі – усі вмирають

Коли гравець отримує три зірки розшуку поліції у GTA: Vice City, двоє копів під прикриттям переслідують його в машині Cheetah. Їх звуть офіцер Крекер та офіцер Баттс, що є явною згадкою про головних героїв "Поліції Маямі" Крокетта й Таббса. Більше того, автомобіль Cheetah дуже схожий на Ferrari Testarossa 1986 року, на якому їздили Крокетт і Таббс в останніх трьох сезонах телесеріалу.

І наостанок: голос Ленса Венса належить акторові Філіпу Майклу Томасу, який зіграв Таббса у "Поліції Маямі".

Філіп Майкл Томас озвучив Ленса Венса

Чутки: Rockstar досліджує Флориду для GTA 6

Відомий дата-майнер Yan2295 нещодавно опублікував листа від Лії Соколовські, менеджера локацій. Лист містить запит до якогось клієнта щодо вивчення локацій на півдні Флориди.

У листі зазначено, що група з 4-6 дослідників та розробників від Rockstar Games хоче приїхати до Флориди у жовтні (можливо, 2019 року або раніше), щоб шукати локації для своїх відеоігор.

Завдання команди — їздити й знімати цікаві місця у штаті Флорида. Зібраний матеріал буде використано для натхнення розробників Rockstar, щоб створювати світ у своїх іграх. Команду особливо цікавить зйомка у приміщеннях. Це може натякати на те, що ми побачимо значно більше цікавих інтер’єрів у GTA 6, ніж раніше.

Слід зазначити, що такі поїздки є поширеною практикою для багатьох розробників ігор. Звісно, неможливо перевірити автентичність цього листа або визначити дату його написання. Однак, за словами Yan2295, Лія Соколовські, згадана в листі менеджер локацій, є реальною особою. І нещодавно вона брала участь у подкасті Film Florida, де розповіла, що працює разом з якоюсь крупною медіакомпанією. Ось цитата з подкасту:

Нещодавно, як відомо, у нас змінилися типи клієнтів, які приїжджають до нашого штату [Флорида]. Мені пощастило отримати крупного клієнта, який найняв мене організовувати екскурсії та поїздки на різні локації. Це цифрова медіакомпанія. Я підписала договір про нерозголошення, тому не можу сказати, яка саме. Вони досліджували різні райони нашого штату, а також інших штатів на південному сході. Я планувала й організовувала візити їхнього персоналу. Це було цікавим розширенням сфери моєї звичної діяльності.

Як бачимо, її слова чудово узгоджуються з листом. Очевидно, Rockstar відвідувала Флориду, щоб збирати матеріал для свого майбутнього проекту. Ймовірно, GTA 6. Звісно, є невелика вірогідність, що хтось прослухав цей подкаст і написав фальшивого листа. Сподіваємось, це не так.

VI означає Vice City

Якщо подивитись на найпершу GTA, що вийшла у 1997 році, вона мала три міста. Спершу ви з’являлись у Ліберті-Сіті. Після заробляння достатньої суми грошей розблоковувався Сан-Андреас (тоді він був містом, а не цілим штатом). Після його проходження можна було переміститись до Вайс-Сіті. Саме в такому порядку.

У грі був вигляд камери зверху. Часто це називають ерою 2D (хоча будівлі там виглядали об’ємними).

Ліберті-Сіті був створений на основі Нью-Йорка. Очевидна згадка про Статую Свободи (Statue of Liberty).

Прототипом Сан-Андреаса явно був Сан-Франциско, штат Каліфорнія.

Ну а Вайс-Сіті — це, безперечно, Маямі, штат Флорида. Назва походить від популярного американського телесеріалу 1980-х років "Miami Vice" ("Поліція Маямі. Відділ моралі"). Цікаво, що англійською "vice" означає "порок", тож Вайс-Сіті — місто пороків.

Цю закономірність було порушено з появою GTA: London 1969, GTA: London 1961

та GTA 2, події якої розгорталися у вигаданому місті Енівер-Сіті (Anywhere City).

Проте закономірність було відновлено в ері 3D у наступних трьох іграх: GTA 3 (Ліберті-Сіті),

GTA: Vice City

та GTA: San Andreas.

На відміну від GTA 1, тут Сан-Андрес був цілим штатом із трьома містами: Лос-Сантос (на основі Лос-Анджелеса), Сан-Фієрро (на базі Сан-Франциско) і Лас-Вентурас (на базі Лас-Вегаса, штат Невада). Цього разу місто Вайс-Сіті з’явилось перед Сан-Андреасом, а не після нього. Це логічно, адже Сан-Андреас став значно більшим, і його довше створювати. Оскільки 3D-міста важче моделювати, ніж 2D, Rockstar не помістила їх усіх до однієї гри, а до різних. Це дало кілька років часу, щоб попрацювати над деталями кожного міста окремо. І результати були того варті.

Ера HD почалася з GTA 4, яка повернула гравців до Ліберті-Сіті, але цього разу набагато деталізованішого. HD-текстури і графіка виглядали розкішно у 2008 році. Освітлення, відблиски, тіні. Це була музика для очей.

Знадобилося ще 5 років, щоб створити нову, HD-версію Лос-Сантоса у GTA 5. Гра вийшла в 2013 році. Ми знаємо, що Лос-Сантос знаходиться у штаті Сан-Андреас (подивіться на номерні знаки машин у GTA 5).

Відтоді минуло 7 років. Rockstar однозначно працює над GTA 6. Якщо поглянути на закономірність, міста знову йдуть навпаки, як у GTA 1. Що йде після Ліберті-Сіті та Сан-Андреаса? Правильно, Вайс-Сіті. Уявляєте масштаб нового міста, якщо вони його так довго створюють?

Звісно, в GTA 6 може бути декілька міст, тому й затримка. Але чутки підтверджують Вайс-Сіті. Говорять також про якийсь Карсер-Сіті, який невідомо, чи пасуватиме до атмосфери Вайс-Сіті. Але, можливо, цей експеримент від Rockstar теж буде успішним.

Отже, підіб’ємо підсумок.

Ера 2D (початковий порядок):

  • Ліберті-Сіті (GTA 1)
  • Місто Сан-Андреас (GTA 1)
  • Вайс-Сіті (GTA 1)

Ера 3D (зворотній порядок):

  • Ліберті-Сіті (GTA 3)
  • Вайс-Сіті (GTA: Vice City)
  • Штат Сан-Андреас (GTA: San Andreas)

Ера HD (знову початковий порядок):

  • Ліберті-Сіті (GTA 4)
  • Штат Сан-Андреас (GTA 5)
  • Вайс-Сіті (GTA 6)

Досі не переконалися? Тоді слухайте далі. Зазвичай, ери GTA не пов’язані між собою. У рамках однієї ери немає згадок про інші. Місто Сан-Андреас із GTA 1 ніколи не згадується в ерах 3D та HD, адже воно потім стало цілим штатом. Вайс-Сіті згадується в GTA 4, GTA 5 (білборди, телебачення у грі) та Епізодах із Ліберті-Сіті (радіостанція Vice City FM). Якщо це не згадка про GTA: Vice City з ери 3D, то йдеться про новий Вайс-Сіті в ері HD. Rockstar натякала нам ще відтоді.

І, звичайно ж, перші дві літери у Vice City ідеально підходять для логотипу GTA VI (римські цифри використовуються в логотипах ще від GTA III). "VI означає Vice City" — звучить як назва бомбезного фільму.

Порівняйте з логотипом GTA: Vice City.

Чутки: GTA 6 матиме фотореалістичну природу, хмари та воду

Новий витік інформації стосовно GTA 6 стався на сайті Reddit. Користувач herenthere4six написав, що він займався тестуванням ігор RDR 2 та GTA 6. Він стверджує, що робота над останньою почалася у 2014 році. Він використовував набір розробника PS5 (хоча PS5 іще не випущено, але крупні студії розробки ігор можуть отримати спеціальний дорелізний пристрій для тестування своїх ігор — набір розробника). Активна розробка гри триває з 2016 року, коли Rockstar почала рекламувати Red Dead Redemption 2. Половина команди повністю зосередилась на RDR, інша половина — на GTA 6.

Основні моменти:

  • RDR2 була величезним проектом, у який вкладено тонни сил і крові. Начальство тиснуло на студію, щоб створити гру на рівні витвору мистецтва, з пильною увагою до дрібниць у дикій природі. Цей проект висмоктав душу буквально з кожного. Але RDR2 була своєрідним текстом графіки перед GTA 6. Rockstar хоче, щоб GTA 6 була грою нового покоління, яка підніме планку. Ось чому вона не підходить для PS4 та Xbox One.
  • GTA 5 залишається головною грою, яка досі приносить Rockstar прибуток після стількох років (ще від епохи PS3 та Xbox 360). Це гра, яка просто "продовжує годувати".
  • Двигун RDR 2 є попередником GTA 6. Хоча в RDR 2 є лише одна місія, де можна політати в небі й побачити напрочуд реалістичні об’ємні хмари, цю графіку буде використано в GTA 6, де повітряні подорожі будуть дуже важливими. Автор стверджує, що літав на військовому літаку під назвою Sunsiege, і світ GTA 6 просто вражає. Він підносить ігри з відкритим світом на небачені висоти. Пограти в цю гру, навіть на етапі розробки, раніше за всіх, відчувалося як привілей. На землі, щоправда, поки що не все не так гарно. Багато будівель та локацій іще не готові. Хоча результати здаються дуже багатообіцяючими.
  • У грі будуть присутні реалістичні атмосферні явища — урагани, ранковий туман тощо.
  • Карта неймовірно величезна. Ось чому повітряні подорожі відіграють значну роль. У порівнянні, GTA 5 здається шкільним майданчиком (страшно навіть уявити).
  • Гральна територія (це натякає, що буде і не гральна — місця без відкритого світу) складається з двох великих міст: Карсер-Сіті (брудна зона Східного узбережжя на основі Бостона, штат Массачусетс) та Вайс-Сіті (на основі Маямі, штат Флорида). На карті є три штати. Кожен район має свою назву.
  • У Карсер-Сіті легко загубитися через заплутані дороги. Там є також сатиричні пам’ятки. Блакитною лінією метро можна дістатись до аеропорту.
  • Між двома мегаполісами є численні містечка, набережні, передмістя та дика природа. У районі Вайс-Сіті розташована військова база.
  • Ландшафт змінюється від ферм та узбереж в Массачусетсі, червоно-дубових лісів, полів та містечок до болотяної трав’янистої сільської місцевості Флориди. Хоча дивно не бачити великих міст між Бостоном та Маямі.
  • Є також група малих островів на основі архіпелагу Флорида-Кіс (на південь від Маямі) з автомобільним мостом, який їх з’єднує. У грі міст коротший, ніж насправді.
  • Вода просто дивовижна, як у грі "Sea of Thieves". Можна вивчати підводний світ.
  • Дизайн карти у GTA 6 є автентичним, як ніколи раніше від Rockstar. Ігровий світ шалено величезний і сильно деталізований. Природа відчувається просторою і не стисненою, як у GTA 5. Знадобиться багато годин, щоб запам’ятати карту без радара.
  • У GTA 6 може бути кілька головних героїв. Двоє з них, імовірно, брати. Один із них — поліцейський під прикриттям.
  • Оновлено систему місій. Можна назавжди відмовитися від деяких місій або йти різними шляхами. Звісно, будуть наслідки. Кожен головний герой може породжувати власні історії, але загальна сюжетна лінія врешті-решт закінчується однаково.
  • Деякі автомобілі схожі з GTA 4 і GTA 5, але значно деталізованіші.
  • Система стрільби, а також анімації бігу й лазіння досі в розробці. Наразі використовується система водіння з GTA 5. Її буде згодом перероблено, але поки що пріоритетом є карта.
  • У грі буде режим вигляду від першої особи.
  • Інтерфейсу ще далеко до завершення. Є базовий круглий радар, як в RDR2 та GTA 4, але його майже напевно буде змінено. Поки що ще не підібрано шрифти для назв автомобілів та кількості патронів.
  • У GTA 6 є колесо вибору зброї з GTA 5. Збройний арсенал уже містить AK47, дробовик, пістолет Glock, бейсбольну биту.
  • Поліція має дуже сильний і тактичний штучний інтелект. Спецназ і поліцейські можуть ділитись на команди по двоє, щоб оточити вас. Спецназ може використовувати захисні щити і стріляти сльозогінним газом із гранатометів. Силовики навіть можуть іти позаду бронефургона, що повільно наступає, прикриваючи одне одного, як у кіно. Поліцейські вміють діставати рушниці з багажника.
  • На відміну від GTA 5, максимальний рівень розшуку тепер 6 зірочок (як у GTA 4). При шести зірках з’являється армія. Але їй потрібен час, щоб доїхати з військової бази.
  • Автор пише, що ця гра є технологічним звіром. Пишність сучасного ґейм-дизайну в поєднанні з голлівудським бюджетом. Страшно уявити, скільки грошей було вкладено.
  • Висновок: GTA 6 є вершиною шедевру від Rockstar, настільки колосальною й реалістичною, що вони можуть після неї вийти мирно на пенсію без жодної потреби створювати ще одну GTA. Неможливо уявити, як можна її перевершити. Така гра, безперечно, варта очікування.

Наостанок автор пише, що, на його думку, витік інформації — це весело, бо підігріває інтерес фанатів. Також він переконаний, що його не розкусять.

Як завжди, пост було видалено з Reddit. На щастя, зберігся скріншот:

Чутки: GTA 6 матиме величезні відстані на карті та будівлі з інтер’єром

Ще один користувач Reddit, gfk53, опублікував витік інформації стосовно майбутньої GTA 6.

Він стверджує, що дізнався цю інформацію від інсайдерського джерела. Його просили не розголошувати, але він усе ж написав про це. І ось ключові моменти:

  • Події гри відбуваються в Північній та Південній Америці. Її поточна кодова назва — "Проект Америки" ("Project Americas").
  • GTA 6 буде випущено для наступного покоління консолей (PS5 тощо).
  • Карта складається з 3-4 великих міст: Вайс-Сіті / Еверґлейдз, Гавана (Куба) та ще якісь місця у Панамі / Бразилії / Колумбії (ці локації наразі досі в розробці).
  • Вайс-Сіті буде центром сюжету, хоча гра може розпочатись не там.
  • Усі міста й острови за межами США матимуть реальні географічні назви.
  • Невідомо, у скільки разів карта GTA 6 буде більшою, ніж у GTA 5, але вона дуже розтягнута. Тож вона "відчуватиметься" більшою (очевидно, завдяки численним локаціям).
  • Міста будуть не стільки більшими, як "глибшими". Тобто, більше будівель, у які можна зайти і з якими можна взаємодіяти.
  • Між містами буде багато водного простору. Ймовірно, гравець зможе пропускати процес подорожі (як поїздки на таксі у GTA 5), але повністю переліт між містами займатиме 10-15 хвилин (вражаюче, правда?).
  • GTA 6 знаходиться на ранніх стадіях розробки, і про сюжет відомо небагато (минуло майже 7 років від появи GTA 5, Rockstar, час уже поспішити).
  • Часовий проміжок простягається на кілька десятиліть (70-ті, кінець 80-х і наш час).
  • Наркоконтрабандист на ім’я Кейсі відіграє важливу роль у сюжеті.
  • Час минає у грі в міру її проходження. Кожен "розділ" розгортатиметься у різні періоди — 70-ті, 80-ті роки. Час спливатиме навіть під час місій. Із часом змінюватимуться пісні, закриватимуться будівлі, старітимуть автомобілі й персонажі. Особа-інсайдер зробила такий висновок на основі того, що автомобілі до 2000 року випуску моделюються в кількох варіантах, щоб імітувати плин часу. Розробляється багато класичних автомобілів, що передують сьогоденню. Наразі майже 70% — моделі, випущені до 2020 року. 30% — сучасні.
  • Погодні умови тепер передбачають урагани (категорій 4-5).
  • У грі є величезна в’язниця. Можливо, щось на основі Гуантанамо. Вона, однозначно, може відігравати важливу роль у сюжеті. Можливо, будуть місії, пов’язані з утечею.
  • Для гри розробляються моделі дронів.

Є також деяка інформація про Bully 2.

  • Bully 2 — наступний проект Rockstar. Головним героєм є першокурсник Джиммі Гопкінс, але цього разу події розгортатимуться в університеті біля великого вигаданого міста.
  • Карта буде такою ж великою, як у GTA 5. Однак місто матиме більш піщаний відтінок.
  • Локації поділяються на три рівновеликі частини (університет, місто та ліс).
  • У грі також будуть автомобілі.

Знову ж таки, усе звучить правдоподібно. Багато чого збігається з витоком від JackOLantern1982. Правда це чи ні, побачимо згодом. Акаунт користувача gfk53, що опублікував цю інформацію на Reddit, було видалено (цікаво, чому?). Але пост зберігся. Ось скріншот:

Чутки: GTA 6. Кодова назва: Проект Америки

Є один цікавий сайт під назвою Reddit, де люди можуть обговорювати різні теми за своїми інтересами, публікувати різний контент — посилання, текст, зображення, — за популярність яких потім голосують інші користувачі. Звісно, там є й обговорення про GTA.

Не так давно користувач із нікнеймом JackOLantern1982 опублікував на Reddit дуже цікаву інформацію про GTA 6 (хоча ще не було жодного офіційного повідомлення про цю гру). Він написав, що цю інформацію надали йому колишні працівники сайтів Kotaku та PC Gamer websites, а також Rockstar Games (компанія, що розробляє ігри серії GTA).

Ключові моменти:

GTA 6 знаходиться в розробці з 2012 року (за рік до релізу GTA V). Активна розробка розпочалася в 2015 році. Однак навіть тоді команда була більш зосереджена на Read Dead Redemption 2.

Усі філії Rockstar Games (так, їх є чимало) беруть участь у розробці GTA 6, а також Red Dead Redemption 2.

Кодова назва GTA 6 — Проект Америки (Project Americas). Тобто, дві Америки, Північна й Південна. Це натякає на чималу масштабність ігрового світу.

У грі буде кілька локацій: Вайс-Сіті (місто на основі Маямі) і ще якась нова локація за мотивами Ріо-де-Жанейро (Rockstar уже має досвід моделювання локацій Південної Америки у Max Payne 3). Деякі сюжетні місії відбуватимуться в Ліберті-Сіті, яке з’явиться лише частково (без відкритого світу) — як Людендорф на початку GTA 5.

Також були чутки стосовно Куби, але це не підтверджено.

Ґеймплей GTA 6 міститиме елементи реалізму та аркади. Гра буде не такою реалістичною, як Red Dead Redemption 2.

Незважаючи на багато чуток, головний герой — не жінка. І він лише один.

Події гри відбуваються в 1970-х та 1980-х роках (ймовірно, перша місія розпочнеться у 70-х, а потім ми перестрибнемо на кілька років у 80-ті, як у GTA 5).

Головний герой — наркобарон-початківець на ім’я Рікардо (сподіваємось, не Діас). Спершу Рікардо буде дрібним наркоконтрабандистом із Вайс-Сіті, який згодом заведе зв’язки з крупними наркобаронами і поступово розвине власну кар’єру. Нагадує Томмі Версетті з GTA: Vice City. Але яка різниця. Нам це подобається!

У GTA 6 буде кілька міст. А також величезна в’язниця, яка є частиною сюжету (можливо, одна з місій полягатиме в організації втечі).

Сюжетний режим GTA 6 складатиметься з розділів, як у Red Dead Redemption 2.

Погоді наділено чимало уваги. Більше не потрібні моди, щоб побачити урагани й потопи, як у справжньому Маямі (будь-яка рима є випадковою).

Будівлі та автомобілі змінюються у різні часові епохи. Старіші, рідкісніші авто стають дорожчими з часом. Новий рівень економіки.

GTA 6 значною мірою натхненна телесеріалом "Нарко" на Netflix.

Rockstar хоче випустити гру з приголомшливим саундтреком 70-80-х років, але це досі обговорюється (хоча їм буде непросто перевершити незабутні саундтреки GTA: Vice City та GTA: Vice City Stories).

Молодий Мартін Мадрасо з’явиться у GTA 6 разом зі своїм батьком, який був крупним наркобароном того часу. Вам доведеться виконувати певну роботу для сім’ї Мадрасо, наприклад, нападати на інші банди.

Створення власної наркоімперії нагадуватиме GTA: Vice City Stories, але буде значно масштабнішим і важчим.

Головний герой зможе носити з собою лише обмежену кількість зброї, а не цілий арсенал у своїх кишенях. Дещо схоже було в Red Dead Redemption 2 і Max Payne 3.

Ваш особистий транспорт буде функціональним, як сумки для сідла в Red Dead Redemption 2. У багажнику можна буде зберігати зброю та бронежилет. Пригадуєте L.A. Noir? До речі, бронежилет тепер видимий на тілі, коли його надягає гравець.

Звикайте читати субтитри. Персонажі розмовляють різними мовами. Будучи в Південній Америці, не сподівайтеся, що всі розмовлятимуть англійською. Так було в Max Payne 3. У Вайс-Сіті теж можна почути кілька мов, однак основною там є все ж англійська.

У GTA 6 обговорюватимуться СНІД і міграційна криза — актуальні проблеми того часу. А ще з’явиться своєрідна версія Фіделя Кастро.

На жаль, GTA 6 не буде випущено для PS4 та Xbox One. Це гра для наступного покоління консолей. Але оскільки PS5 з’явиться лише наприкінці 2020 року, очевидно, що не варто очікувати GTA 6 у 2020 році.

Rockstar зараз зосереджена на GTA 6 та якомусь іншому проекті. Можливо, Bully 2.

Наразі GTA 6 знаходиться на стадії пре-альфа, тож назви локацій, імена персонажів та інші деталі можуть змінюватись.

Орієнтовної дати релізу ще немає.

Цей пост було швидко видалено з Reddit (якщо це фейк, то навіщо?). На щастя, дехто встиг зробити скріншот.

Звісно, вся ця інформація не є перевіреною. Тим не менш, вона здається цілком правдоподібною. Але вирішувати вам.

GTA 6: бути чи не бути

З моменту появи GTA 5 у 2013 році минуло вже понад 6 років, і фанати цікавляться наступною грою серії GTA. Коли вона з’явиться, де розгортатимуться події в ній, скільки там буде головних героїв і, найголовніше, чи GTA 6 узагалі буде створено?

Спробуємо відповісти на останнє запитання, адже всі інші залежать від нього.

Розглянемо останню на сьогоднішній день GTA 5. Згідно Вікіпедії, вона є третьою в списку найбільш продаваних ігор усіх часів. Було продано понад 115 мільйонів копій. Прибутки сягають близько 6 мільярдів доларів по всьому світу. Уявляєте? Її успіх поступається тільки Майнкрафту та Тетрісу (саме так, Тетрісу 1984 року). Крім того, попередні ігри серії GTA, як от GTA 4, GTA: San Andreas, GTA: Vice City та GTA 3, також у тому списку топ-ігор. Очевидно, що люди обожнюють GTA.

Чому? Причин море. Відкритий ігровий світ, свобода бути ким-завгодно, широкий спектр розваг та дозвілля. Можливість робити те, чого не можна в реальності. Ось чому люди люблять GTAльність. І мова не лише про GTA 5. Просто наразі це найновіша GTA із найбільш вражаючою графікою (хоча це спірно, адже GTA 4 мала кращу графіку й фізику, яка значно випередила свій час). GTA 5 має величезну карту і досі не втрачає популярності завдяки регулярним оновленням, що додають нові онлайн-режими. А з друзями грати, безумовно, веселіше. Натомість, якщо ж ви почуваєтесь соціопатом, є ще й одиночний режим, у якому можна завоювати Лос-Сантос, стріляючи в копів з базуки. І не можна не згадати про численні моди, створені тисячами фанатів по всьому світу, що роблять гру іще значно цікавішою. Можна стати Людиною-павуком, яка стрибає з даху на дах, а тоді сісти в Бетмобіль, утекти від цунамі і врешті поцілити в дракона, який пролітає над головою. І навіть якщо після цього вам досі нудно в Лос-Сантосі, можна перенести старий добрий Вайс-Сіті у GTA 5. Розробники гри, Rockstar Games, не проти використання гравцями модів, якщо вони не використовуються для чітерства у GTA: Online. Завдяки всьому цьому, навряд чи якась гра колись повторить успіх GTA.

Чому ж Rockstar Games вкладає аж стільки зусиль у звичайну комп’ютерну гру? Разом із кожною GTA вони створюють цілий світ — карту, локації, транспорт, персонажів, місії і навіть радіостанції. Відповідь очевидна — їм це подобається. І, звісно ж, гроші. Адже для цього й існує бізнес. Гроші. Тож, прочитавши це, ви дійсно думаєте, що Rockstar припинить робити те, що так до вподоби, і заробляти мільярди доларів (саме мільярди, а не мільйони)? Особливо перед спраглими ґеймерами всього світу. Чи зміг би Ден Хаузер (співзасновник Rockstar Games) одного дня сказати: "Так, стоп, досить уже цих GTA, я йду на пенсію, куплю віллу з виглядом на океан і попиватиму текілу до кінця життя"?

Та якщо хочете переконливіших доказів, ось цитата Леслі Бензіса, колишнього президента Rockstar North (дочірньої компанії Rockstar Games), ще 2013 року:

У нас є ідей років на 45, які хочемо втілити. Ми не знаємо, якою буде GTA 6, але є певні ідеї.

Як вам таке? Нас очікує не одна, а багато нових ігор GTA. Можна полегшено зітхнути.

Ми вже майже 7 років як застрягли в Лос-Сантосі у GTA 5. Давно пора вирватися де-інде.

Тож очевидно, що вердикт сам напрошується: GTA 6 бути!

Ласкаво просимо у 20-ті роки!

Щойно розпочалося нове десятиліття — 20-ті роки. Звісно, ти сподіваєшся, що воно принесе тобі краще життя, і всі твої мрії здійсняться. На жаль, ні, друже. Нічого не станеться... Доки ти нічого не зробиш. Тож уперед, здійснюй свої бажання. Самостійно, не чекаючи, доки зміниться погода.

І до речі, нове десятиліття — це просто підсумок минулого, а не початок чогось нового. Нове з’явиться лише тоді, коли ТИ зміниш щось у своєму житті.